Indonesië, zomer 2013 - Reisverslagen van Birgit Koopman - WaarBenJij.nu Indonesië, zomer 2013 - Reisverslagen van Birgit Koopman - WaarBenJij.nu

Indonesië, zomer 2013

De zomervakantie van 2013, door mijn ouders uitgenodigd om mee te gaan naar Indonesië. Al had ik me die zomer voorgenomen om niets te doen, kan ik hier moeilijk 'nee' tegen zeggen. Via Abu Dahbi naar Jakarta gevlogen. Daar al direct aan het programma begonnen. Rondrit door de stad, van de houthaven, naar het grote plein. Wat mij vooral opviel was, hoe vies de stad eigenlijk was. Overal lag vuil, de hele rivier lag vol.

Recente Reisverslagen:

Birgit

Veel op vakantie geweest en gaan en nog een hele bucketlist vol met landen en plekken te gaan. There we go!!

Actief sinds 24 Feb. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6042

Voorgaande reizen:

10 Mei 2014 - 07 Juni 2014

Vrijwilligerswerk in Borneo, Maleisië

05 Augustus 2013 - 19 Augustus 2013

Indonesië, zomer 2013

Landen bezocht: